16 jan 2011

Dworp: 11/01/2011 - 14/01/2011: Dag 4

De laatste dag al...
Dit dacht ik toen ik opstond na het leuke feestje. In de voormiddag kwamen we bijeen in de 3 groepen om onze muzobox voor te stellen. Het werd snel duidelijk dat iedereen een eigen interpretatie had uitgewerkt. In een ouder bericht vind je mijn muzobox terug.
Na het kringgesprek werd het tijd voor een evaluatie in de kleine groepen. Ik vond het een hele fijne samenwerking samen met Stephanie, Michelle en Sebastiaan. Het was de eerste keer dat ik met hen samenwerkte en het ging heel goed. 
Na het middagmaal was het nog even wachten op de bus. Rond 15.00 waren we terug in Sint-Niklaas.
Kort gezegd: Dworp was...
... een belevenis
... nieuwe vrienden
... verleggen van grenzen
... elkaar verbazen met ieders talent
... top

Geen opmerkingen:

Een reactie posten